З’єднання аварійного розмикання

З’єднання аварійного розмикання – загальна інформація

З’єднання аварійного від’єднання роз’ємів, так звані зривні з’єднання широко застосовуються для транспортування хімікатів, газів та палива. Їх завдання – запобігти витоку небезпечних речовин, шкідливих для людини та навколишнього середовища. Така ситуація може статися у випадку збою завантажувального шлангу внаслідок від’їзду цистерни із під’єднаним на той час з’єднувальним шлангом. Коли шланг оснащений зривним з’єднувачем – то роз’єднується з’єднання відбувається ще до пошкодження рукава. Клапани, розташовані всередині половинок муфти, автоматично закриваються, відрізаючи відтік речовини. Є два основні типи роз’ємів аварійного від’єднання:

  • з’єднання з зривними гвинтами – напруга шлангу розриває гвинти, що з’єднують половинки муфти;
  • роз’єми зі зривним запобіжним тросом – напруга дроту сприяє від’єднанню роз’єму (дріт коротший за шланг).

В обох випадках відключення половинок муфти негайно закриває пружинні клапани та перекриває потік.

З’єднання з зривними гвинтами

З’єднання з зривними гвинтами – загальна інформація

Найпоширеніший тип роз’єму для аварійного від’єднання. З’єднувач обладнаний трьома зривними гвинтами (які ламаються після перевищення певної сили натягу), розташованих по периметру з’єднувача. Перш ніж натяжіння рукава досягне значення, яке може розірвати його або зірвати його фітинги, ламаються гвинти, що з’єднують половинки муфти. При цьому пружинні клапани в обох половинах муфти закриваються, що запобігає витіканню середовища, що проходить по ньому. Після аварійної ситуації з’єднувач можна знову зібрати за допомогою нових болтів, а потім використовувати після належної перевірки.

Корпус і клапани виготовлені з алюмінію, латуні, сталі AISI316, сталі AISI316 зі шаром ECTFE, сплаву Hastelloy. Розміри типових з’єднань з зривними гвинтами від DN25 до DN150. Робочий тиск зазвичай до 25 бар (як виняток можливо– 40 бар).

Муфти для аварійних відключень із зривними гвинтами зазвичай застосовуються для перезавантаження (наповнення та спорожнення) промислових установок та резервуарів, зокрема для небезпечних середовищ. Вони відповідають вимогам ATEX, ADR, RID, TDT, директиві щодо тиску 2014/68/ЄС.

Особливим видом муфт аварійного відключення є морські з’єднувальні муфти (MARINE). Ці з’єднання можуть бути розірвані лише осьовою силою розтягу, яка діє вздовж рукава. Ці муфти використовуються для переправи з морських суден або між кораблями і встановлюються посередині між двома рукавами.

З’єднання з зривним запобіжним тросом

З’єднання з зривним запобіжним тросом – загальна інформація

Аварійні від’єднувальні муфти, оснащені запобіжним дротом. Коли цистерна починає від’їжджати при підключеному роз’ємі, запобіжний дріт, що поєднує з’єднувач з точкою прив’язки біля установки натягується (кабель коротший за шланг), активуючи механізм від’єднання роз’єму. Відключення з’єднувача закриває клапани на обох половинах з’єднувача. Після аварійної ситуації роз’єм можна знову зібрати та використати після належної перевірки.

Корпус з’єднання з запобіжним дротом та клапанами, як правило, виготовляється зі сталі AISI 316. Розміри типових муфт з зривним дротом від DN25 до DN150. Робочий тиск зазвичай до 25 бар.
Аварійні від’єднувальні муфти зі запобіжним дротом зазвичай застосовуються для перезавантаження (наповнення та спорожнення) промислових установок та резервуарів, зокрема для небезпечних середовищ. Вони відповідають вимогам ATEX, ADR, RID, TDT, директиві щодо тиску 97/23/EC.

КАТАЛОГ
Скачати

ТОРГОВА МЕРЕЖА
Знайти

ЗАПИТ
Вислати

Потрібна допомога при підборі товару чи не можете знайти потрібний товар?

Телефонуйте: +380 32 245 93 41 , 050 370 93 92 або пишіть: lviv@tubes-international.com