Шланги для фреону для кондиціонерів
Шланги для фреону для кондиціонерів – загальна інформація
У системах автомобільного кондиціонування використовуються фреонові шланги з гумових сумішей найвищої якості, які додатково зазвичай мають тонкий шар нейлону (поліаміду) у внутрішньому шарі синтетичної гуми (так званий тип BARRIER), що мінімізує проникність фреону. Шланги виготовляються відповідно до норм, наприклад, SAE J2064. Типові фреонові шланги для легкових автомобілів мають внутрішні діаметри: 8, 10, 13 і 16 мм і текстильне посилення. Вони виробляються у версії з товстою стінкою або в новішій версії LW (стінка потоншена). Більші шланги (з внутрішніми діаметрами, наприклад, 22, 28 або 35 мм) зазвичай мають сталеве плетіння і використовуються у більших установках, наприклад, для автобусів. Робочі тиски фреонових шлангів зазвичай досягають до 35 бар, температура від -40°C до +135°C.
Шланги для автомобільних кондиціонерів
Автомобільні фреонові шланги слід монтувати зі спеціальними кінцевиками. Вони доступні у вигляді повних проводів для конкретного типу автомобіля в сервісних центрах. Однак заміна та ремонт можливі з дотриманням професіоналізму.
Для промислових фреонових холодильних установок можна використовувати спеціальні термопластичні шланги для фреону (внутрішній шар – поліамід). Вони також знаходять застосування для заправлення та тестування автомобільних систем, а також (у менших діаметрах) для холодильних систем з двоокисом вуглецю. Термопластичні шланги для фреону слід монтувати зі стандартними гідравлічними кінцевиками, а у менших діаметрах (для тестування та заправлення систем) зі спеціальними кінцевиками, описаними разом із шлангом.
Список продуктів:
Товстостінні шланги для кондиціонерів
Тонкостінні шланги для кондиціонерів