Затискні втулки для гідравлічних шлангів

  • Końcówki hydrauliczne
  • Węże hydrauliczne i okucia hydrauliczne

Затискні втулки для гідравлічних шлангів – загальна інформація

Типи затискної арматури для шлангів високого тиску

Для безпечної та тривалої експлуатації шлангу правильний підбір затискної арматури та фітингів не менш важливий, ніж правильний вибір шланга. Ми підбираємо затискну арматуру з урахуванням усіх параметрів рукава, але перш за все типу шланга, для якого вони призначені.

У виробництві та у світі існує величезна кількість видів затискної арматури, виготовленої відповідно до міжнародних, національних або єдиних стандартів виробників. Основою для поділу є, з одного боку, тип закінчення приєднуваного кінцевика (безпосередньо з’єднання, спосіб ущільнення, тип різьби, розмір), з іншого боку спосіб кріплення на шланг.

 Завдяки способу кріплення до шланга арматуру високого тиску, наявну в нашій пропозиції, можна розділити на:

Затискна арматура на скрутку з двох частин:

  • призначена для гумових та термопластичних гідравлічних шлангів
  • випускається з оцинкованої вуглецевої сталі та нержавіючої сталі
Затискна арматура для опресовки, що складається з двох частин:

  • призначена для гумових та термопластичних гідравлічних шлангів
  • випускається з вуглецевої сталі (цинкове та цинко-нікелеве покриття) та з нержавіючої сталі
Затискна арматура для опресовки NON SKIVE:

  • призначена для мультиспіральних гідравлічних шлангів
  • монтаж без різання внутрішнього і зовнішнього шарів шланга
  • випускається з оцинкованої вуглецевої сталі
Затискна арматура для опресовки INTERLOCK:

  • призначена для багатоспіральних гідравлічних шлангів
  • необхідність вирізати внутрішній і зовнішній шари шланга
  • випускається з вуглецевої сталі з цинково-нікелевим покриттям і нержавіючої сталі

Залежно від частини з’єднання та типу ущільнення, ми розрізняємо багато типів кінцевиків, наприклад фітинги з метричною або ж дюймовою різьбою тощо.

Вибір затискних втулок і фітингів

Вибираючи арматуру (фітинги та затискні втулки) для певного типу шлангу, слід також звернути увагу, що обидва елементи виготовлені з одного матеріалу і покриті однаковим гальванічним покриттям.

Апаратний матеріал, стійкість до корозії та діапазон робочих температур

Оцинкована вуглецева сталь: від -40°C до +200°C (для вимог мінімальної ударної міцності при низьких температурах, будь ласка, зв’яжіться фахівцями фірми Tubes International, рекомендується корекція робочого тиску, якщо температура складає – понад +120°C). Ущільнення NBR (нітрил): від -25°C до +100°C. Корозійна стійкість (поява червоної іржі на елементах, випробуваних у соляній камері згідно EN ISO 9227: 2017-06), більше 350 год.

Вуглецева сталь з цинково-нікелевим покриттям: від -40°C до +200°C (для вимог мінімальної ударної міцності при низьких температурах, будь ласка, зв’яжіться з фахівцями фірми Tubes International, рекомендується корекція робочого тиску при температурі – понад +120°C). Ущільнення NBR (нітрил): від -25°C до +100°C. Корозійна стійкість (поява червоної іржі на елементах, випробуваних у соляній камері згідно EN ISO 9227: 2017-06), більше 700 год.

AISI 316 з нержавіючої сталі: від -270°C до +800°C (рекомендується корекція робочого тиску при температурі вищій за +120°C). Ущільнення FKM (viton): від -20°C до +200°C.

Типи приєднуваних закінчень

БРИТАНСЬКИЙ СТАНДАРТ
AGR (TI-ZBZ110)DKR (TI-ZBW110)
DKOR (TI-ZBW120)
Дюймова різьба BSP, герметизація (ущільнювання) конуса 60⁰

DKR – ущільнення з допомогою металу – металевий ущільнювач з конусом – 60⁰

DKOR – ущільнювання з допомогою ущільнюючого кільця на конусі 60⁰

AGR-F (TI-ZBZ110)DKR-F (TI-ZBW140)
Дюймова різьба BSP, плоске ущільнення

Вимагає використання додаткової плоскої прокладки

AGR-K (TI-ZBZ130)
Дюймова різьба BSPT, ущільнення відбувається по різьбі (по витках)

WПотрібно використовувати герметик по різьбі, або ж наприклад, тефлонову стрічку чи рідкий герметик. Можливе ущільнення по конусу 60⁰

RNR (TI-ZBB600)
BANJO для болта з дюймовою різьбою – BSP

Ущільнення відбувається шайбами між закінченям і головкою гвинта та його з’єднувальною поверхнею

АМЕРИКАНСЬКИЙ СТАНДАРТ (SAE J516 / ISO 12151-5)
AGJ (TI-ZJZ110)DKJ (TI-ZJW110)
JIC, UNF-дюймова різьба

Ущільнення типу метал-метал на конусі що складає – 74⁰

AGO (TI-ZOZ110)DKO (TI-ZOW110)
OFRS, UNF-дюймова різьба

Торцеві ущільнення

АМЕРИКАНСЬКИЙ СТАНДАРТ
AGN (TI-ZNZ110)DK NPSM (TI-ZNW110)
Різьба NPT, ущільнюється по різьбі, конус NPSM 60⁰

AGN – вимагає використання герметика на різьбі, наприклад – тефлонової стрічки або рідкого герметика. Можлива ущільнення по конусі 60⁰

DK NPSM – ущільнення типу метал – метал ущільнюватиметься по конусі 60⁰

SAE, дюйма UNF

Ущільнювач з о-рінгом (кільцем)

АМЕРИКАНСЬКИЙ СТАНДАРТ
Комір SAE

* – фланець JIS (КОМАТСУ)

Ущільнювач з (кільцем) о-рінгом

розмір фланця

[дюйм]

легка версія (3000 psi)важка версія (6000 psi)SUPERCAT
DHdhDHdhDHdh
1/230,26,717,538,131,87,818,240,531,814,2
5/8*346,719,842,9
3/438,16,722,247,641,38,823,850,841,314,223,850,8
144,5826,252,447,69,527,857,247,614,227,857,2
1.1/450,8830,258,75410,331,866,75414,231,866,7
1.1/260,3835,769,863,512,636,579,463,514,2
271,49,542,977,879,512,644,596,879,514,2
2.1/284,19,650,888,9
3101,69,661,9106,4
3.1/2114,311,369,9120,7
412711,377,8130,2
5152,411,392,1152,4
DIN СТАНДАРТ
CEL (TI-ZMZ111)
CES (TI-ZMZ112)
DKOL (TI-ZMW121)
DKOS (TI-ZMW122)
DKL (TI-ZMW111)
DKS (TI-ZMW112)
BEL (TI-ZMR111)
BEL (TI-ZMR112)
Метрична різьба, 24⁰ конус

CEL – легка серія, ущільнення метал-метал на конусі 24⁰

CES – важка серія, ущільнення метал-метал на конусі 24⁰

DKOL – легка серія, ущільнення (кільцем) о-рінгом на 24⁰ конусі

DKOS – важка серія, ущільнення (кільцем) о-рінгом на 24⁰ конусі

DKL – легка серія, ущільнення метал-метал на конусі 24⁰ / 60⁰

DKS – важка серія, ущільнення метал-метал на конусі 24⁰ / 60

BEL – легка серія, ущільнення з допомогою затискного кільця DIN 2353 на конусі 24⁰

BES – важка серія ущільнення з допомогою затискного кільця DIN 2353 на конусі 24⁰

AGMDKM (TI-ZMW160)
Метрична Різьба, конус 60⁰

AGM, DKM – ущільнення метал-метал на конусі 60⁰

RNM (TI-ZMB600)

BANJO для метричного гвинта

Герметизація відбувається шайбами між наконечником і головкою гвинта та з’єднувальною поверхнею

ЯПОНСЬКИЙ СТАНДАРТ
KOMATSU (TI-ZMW150)
TOYOTA (TI-ZBW150)
JIS, метрична різьба

KOMATSU – ущільнення метал-метал на зворотному конусі 60⁰

JIS, BSP-дюймова різьба

TOYOTA – ущільнення метал-метал на конусі на зворотному конусі 60⁰

NISSAN

JIS, BSP- дюймова різьба

Торцеве ущільнення з ущільнювальним кільцем 74⁰

ФРАНЦУЗЬКИЙ СТАНДАРТ
AGFDKF
BEF
Метрична Різьба, 24⁰ конус

AGF, DKF – ущільнення типу метал-метал на конусі 24⁰

BEF – ущільнення з допомогою затискного дюймового кільця на конусі 24⁰

КАТАЛОГ
Скачати

ТОРГОВА МЕРЕЖА
Знайти

ЗАПИТ
Вислати